czwartek, 25 sierpnia 2016

Informacja

Cześć!
Nawet nie wiecie, jak trudno napisać mi to, co chcę tutaj powiedzieć, ale muszę. Odchodzę, robię sobie przerwę z bloggerem. Szczerze mówiąc te myśli, pojawiły się już dawno. Teraz tylko doszedł brak weny i chęci do pisania. Tkwię w tym świecie już kilka lat i może mi się gdzieś tam znudził? Nie... To raczej nie to. Muszę uporządkować w swoim życiu pewne sprawy, a co za tym idzie zrobić sobie przerwę. Tak właściwie to nie jest pożegnanie, bo wierzę w to, że jeszcze tutaj wrócę. Nie wiem, kiedy. Nie wiem, czy moja przerwa będzie długa czy krótka, ale gdzieś w głębi czuję, że wrócę, gdy wszystko będzie już uporządkowane i takie jakby chciała. 
Teraz mogę Wam jedynie podziękować za czas spędzony na czytaniu moich opowiadań. Za czas spędzony na komentowaniu. Dziękuję, że byliście i za tworzenie historii razem  ze mną. Dziękuję za wszystko. Każdemu z całego serduszka naprawdę dziękuję i życzę owocnej pracy na bloggerze.

Pozdrawiam,
Anahi

15 komentarzy:

  1. eeh, no szkoda, ze odchodzisz...:| aczkolwiek czekam na Twój powrót!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojeju:( Smutno będzie, ale wierzę,że wrócisz<3 Z nowymi pomysłami i wgl będziesz to kontynuować! Trzymaj się i jak najszybszego powrotu;**

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja dziękuję :-)
    Ale trzeba przyznać, że trochę smutno, że opuszczasz na razie ten światek, zwłaszcza, że ostatnio tyle osób odchodzi, rezygnuje... Mam nadzieję, że rzeczywiście wrócisz i ja jeszcze tutaj będę, bo w końcu chyba nie będzie nawet dla kogo pisać... :-/
    Życzę powodzenia, weny... i wszystkiego, czego tylko Ci potrzeba :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. To chyba jakaś plaga tych zawieszeń i odejść... :(
    Czekam na powrót zarówno Twój, jak i Twoich genialnych opowiadań :)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Że co? Dlaczego mi o tym wcześniej nie powiedziałaś? Dlaczego nie napisałaś, że masz w ogóle takie myśli? ;c Smutno mi i przykro. ;c
    Rozumiem Twoją decyzję, bo ostatnio sama takową podjęłam. I wiem, że zapewne trudno było napisać Ci tą informację. Mimo wszystko mam nadzieję, że jeszcze tu wrócisz, że ta przerwa nie będzie trwała zbyt długo, bo naprawdę uwielbiam Twoją twórczość. ;c
    Pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymaj się! I mam nadzieję, że do zobaczenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że zawieszasz bloga. Aczkolwiek życzę dużo weny i z niecierpliwością czekam na Twój, mam nadzieję szybki, powrót. Kocham Twoje opowiadania💜
    Trzymaj się i do zobaczenia❣

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem co się dzieje...
    Dlaczego wszyscy odchodzą?
    Jesteś już czwartą osobą... Tyle, że Ty zapowiadasz swój powrót...
    Kochana, mam nadzieję, że będziesz jak ten feniks i odrodzisz się z popiołów. :) Mam nadzieję, że ta przerwa sprawi, że wleje się w Ciebie wiadro weny i wrócisz tutaj bardzo szybko z nowymi pomysłami i świeżą głową. :) Co nie zmienia jednak faktu, ze jest mi przykro. :( Bardzo lubię Twoje opowiadania i sposób pisania... Będę za nim tęsknić. :(
    Mam nadzieję, ze wrócisz bardzo, bardzo szybko. ♥
    Ściskam, życzę weny i żeby wszystko Ci się poukładało. ♥
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, ale ja też wierzę, że wrócisz, jak tylko wszystko się ułoży - czego Ci zresztą z całego serducha życzę! :D
    Czasem taki odpoczynek, przerwa pozwalają na odświeżenie, przewietrzenie głowy i mam nadzieję, że w Twoim przypadku będzie to oznaczało wielki przypływ weny. :D
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejciu, nawet nie wiesz, jak mi teraz smutno. Ostatnio strasznie dużo osób odchodzi z bloggera... :(
    Mam nadzieję, że wszystko się u ciebie poukłada i szybko do nas wrócisz z kolejnymi świetnymi pomysłami. Ja na pewno będę czekać!
    Trzymaj się, buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  12. Juz tęsknie :'(
    Poukładaj sobie wszystko i wracaj do nas szybciutko ❤❤

    OdpowiedzUsuń
  13. Przykra sprawa :(
    Bede czekac na powrot u licze, ze niedługo niebawem sie tu spotkamy

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, ale będziemy czekać. Tylko tyle mogę powiedzieć. Również dziękujemy za wszystko!
    Wracaj szybko

    OdpowiedzUsuń
  15. nie, tylko nie to ;<
    mam nadzieje jednak, że pisanie i wena napłyną do ciebie nagle i wrócisz
    będe czekać, zresztą wszyscy cała blogerrowa rodzina będzie czekać <3
    trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń