sobota, 3 grudnia 2016

Odchodzę...

Witam!
25.08.2016 pojawiła się podobna informacja, ale ta jest już ostateczna. Naprawdę, to co tu piszę, przychodzi mi z wielką trudnością, ale wiem, że muszę... Muszę pożeganać się z tym światem. Przepraszam Was wszystkich, tak ogromnie mi przykro. Nie chciałam zostawiać niedokończonych opowiadań. Nie chciałam wracać i znowu odchodzić... Próbowałam, naprawdę się starałam, ale to... To juz nie jest to. Nie potrafię już pisać z takim zapałem, jak kiedyś. Pisanie ff nie sprawia mi już przyjemności, a moja ilość czasu wolnego jest naprawdę niewielka. Nie umiem określić głównych powodów, dlaczego odchodzę z tego świata. Naprawdę nie potrafię, dlatego gorąco Was za to przepraszam! Wszystkie moje niezakończone blogi zostaly usunięte, co oznacza definitywny koniec z tym światem... We wcześniej notce obiecałam, że wrócę. Teraz już nie będę... Próbowałam powrotu, wahałam się, czy warto, czy mi się uda i niestety przegrałam...
W tym miejscu chciałabym podziękować każdemu z osobną za spędzony czas na czytaniu, komentowaniu... Dziękuję, że byliście ze mną i razem ze mną tworzyliście wszystkie historię. Na zawsze będziecie w moim serce.
Jeśli ktoś poczułby ochotę się ze mną skontaktować, to zostawiam swojego maila: klaudiaany@gmail.com

Żegnam Was wszystkich,
Anahi

5 komentarzy:

  1. Czas płynie, wszystko się zmienia... Rozumiem Cię, jak i twoją decyzję.

    Trzymaj się ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest mi przykro, ale rozumiem Twoją decyzję.
    Trzymaj się, wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę smutnk, ale doskonale rozumiem :*
    Będzie cie brakowało :(
    Ale mam nadzieję, że kiedyś do nas wrocisz ❤
    Dziękuje ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem szczerze, że trochę mi smutno. Liczyłam na twój powrót... Ale cóż, musimy uszanować twoją decyzję. Nic też nie jest wieczne, jak to mówią. A pisanie na siłę to już nie jest pisanie, tak też się za bardzo nie da. To jednak musi sprawiać chociaż odrobinę przyjemności. Także doskonale cię rozumiem :)
    Trzymaj się kochana i powodzenia ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też dziękuję za możliwość czytania Twoich opowiadań i za obecność u mnie <3
    Pozdrawiam i powodzenia!

    OdpowiedzUsuń